Kuidas sünnib meeldejääv ühisüritus. CASE STUDY

by Olavi Ruhno CEO

Posted on september 25, 2017 12:00 a.m.

WOW tööprotsessi kirjeldab järgmine väga edukas sisekommunikatsiooni lahendus, mille me ühe oma kliendi jaoks lõime. Saabumas oli kümnes juubel ja seks puhuks sooviti teha oma töötajatele kummardus läbitud aastate eest ning korraldada meeldejääv üritus. Sellise ürituse loomisel tuleb arvesse võtta...

Loe edasi

Miks me selle peo teeme?

by Olavi Ruhno CEO

Posted on aprill 07, 2016 12:33 p.m.

Sündmusturundusagentuuri WOW Events juht Olavi Ruhno näeb firmaüritustes suurt kasutamata potentsiaali. Usutles Anne-Mari Alver, Eesti Ekspress.On vana tõde, et suure töötegemise vahepeal tuleb ka pisut pidutseda ja elust ning kolleegidest rõõmu tunda. Firmapidu? Loomulikult! Kas korraldada ise või...

Loe edasi

Töötaja kaaslane on sündmusel olulisem kui töötaja ise

by Virgo Jaani Loovjuht

Posted on jaanuar 21, 2016 07:18 p.m.

Avaldasime natuke oma mõtteid Best Marketing’is ja artikli nimeks sai intrigeeriv “Töötaja kaaslane on sündmusel olulisem kui töötaja ise”. Rõõmsat lugemist.   Kuidas väikesel üritusturundusfirmal on võimalik tänases turusituatsioonis ellu jääda?   Üritusturundusfirma on väga vale sõna....

Loe edasi

Sündmuse modelleerimine

by Olavi Ruhno CEO

Posted on aprill 22, 2015 10:48 a.m.

Kuidas luua hea sündmus? Kuidas garanteerida, et sündmus annab loodetud tulemuse? Neid küsimusi on endalt küsinud iga sündmuse korraldaja. Event Model Generation on välja pakkunud ühe asise analüütilise vahendi, et ennustada vastusedi. Event Model Canvas on strateegilise juhtimise vahend...

Loe edasi

Teaduse maniakid ja gurmaani friigid

by Olavi Ruhno CEO

Posted on märts 25, 2015 12:18 p.m.

Kui pallimängud ja teatevõistlused on teie ettevõtte suvepäevadel ennast ammendanud… või kui lisaks tegemisrõõmule soovite saada ka uusi põnevaid teadmisi, siis on meil teile üht-teist pakkuda! Testi ennast, kas oled teadusemaniakk või gurmaanifriik !Kui pallimängud ja teatevõistlused on teie...

Loe edasi